środa, lutego 02, 2011

Jestem wolny

Mogę odejść dokąd chcę. Zastanawiam się tylko, czy to nie chwilowe olśnienie, które minie mi jutro rano w pracy, a zastąpi je poczucie przytłoczenia problemami. Mam idealistyczne (utopijne) poczucie jak powinny wyglądać pewne rzeczy, a co gorsza czuję się odpowiedzialny za wprowadzanie zmian ku lepszemu. Próby zmieniania świata męczą. Podobnie jak męczenie się z dostawcą 'Focus on customer money' and 'Competence off'. Czasami zastanawiam się czy to nie jest dwa w jednym ;)

Będzie mi brakować Marcina W. , którego podziwiam za to, że mimo tego, że nie studiował informatyki, to w tematach technicznych porusza się jak ryba w wodzie i często jest bardziej techniczny niż dostawca. A do tego miły, inteligentny, kulturalny i przystojny.

Hubert ma fajne przemyślenia i fajne teksty. Bardzo lubię słuchać jak dyskutuje z Piotrkiem, zwłaszcza o rządzie Tuska. Piotrek bardzo ładnie zaprojektował SVN-a, dużo lepiej ode mnie.

Krzysiek ma mnie dość za uwagi o Skodzie Octavii, ale nie tylko. Bardzo ładnie zrobił wiki, szacun.

No i wpada do nas forfiter, bo mu eaj nie działa. Rewelacyjna ekipa w pokoju.

0 komentarze: