piątek, lipca 29, 2011

Mamy winnych

'W dniu 07.01.2009 r. kontrola, w ramach nadzoru służbowego, Szefostwa Wojsk Lotniczych DSP pod przewodnictwem Szefa Wojsk Lotniczych – Zastępcy Szefa Szkolenia miała na celu sprawdzenie:
• dokumentacji szkolenia lotniczego;
• dokumentacji osobistej kierowniczej kadry 36 splt;
• indywidualnych rocznych planów szkolenia i treningu w powietrzu oraz na urządzeniach treningowych i symulatorach. W książce kontroli jednostki w zaleceniach i uwagach Szef Wojsk Lotniczych dokonał następującego wpisu: ,,Zalecenia i uwagi przekazano na bieżąco”.

W dniu 15.10.2009 r. kontrolę problemową z zakresu bezpieczeństwa lotów przeprowadził Szef Oddziału Bezpieczeństwa Lotów Sił Powietrznych. Celem kontroli było:
• sprawdzenie realizacji zaleceń profilaktycznych;
• ocena dokumentacji planistyczno-ewidencyjnej szkolenia lotniczego;
• ocena stanu dokumentacji starszego inspektora bezpieczeństwa lotów;
• ocena działalności starszego inspektora bezpieczeństwa lotów.
Nie stwierdzono poważniejszych niedociągnięć, o czym świadczy wpis w książce kontroli jednostki: „Drobne uwagi przekazano podczas omówienia wyników kontroli z kierowniczą kadrą pułku”.

W dniu 06.01.2010 r. kontrolę w ramach nadzoru służbowego przeprowadziło Szefostwo Wojsk Lotniczych DSP pod przewodnictwem Szefa Oddziału Programowania Procedur Lotniczych DSP. W ramach nadzoru sprawdzono dokumentację szkoleniową na 2010 r., w której nie stwierdzono poważniejszych niedociągnięć. W książce kontroli jednostki przewodniczący zespołu dokonał wpisu: „zalecenia i uwagi zostały zrealizowane na bieżąco”.

0 komentarze: