niedziela, września 25, 2011

Yaris III

'Jak sprawuje się zawieszenie, automatyczna skrzynia biegów dla silnika benzynowego (czy przy gwałtownym wciśnięciu gazu skrzynia "przejdzie z piątki na trójkę"), jak wygłuszony jest diesel'.  Zawieszenie jest przyjemnie zestrojone - na dziurach i przy gwałtowniejszych manewrach nie czuć bujania, kołysania, ale jednocześnie nie jest sztywno. Skrzynia CVT zapewnia płynną jazdę, przy mocnym wciśnięciu gazu po odczuwalnym opóźnieniu "przechodzi z piątki na dwójkę", wtedy silnik warcy-rycy-cescy (wrc) - odgłosy są mało przyjemne nawet mimo dobrego wygłuszenia, więc należy nauczyć się inaczej operować gazem. 36 cm długości więcej ma Auris, który z takim samym wyposażeniem (1.6 Premium względem 1.33 Prestige) jest droższy o 6800zł. Jak na premierę nowego modelu było mało zainteresowanych. Kryzys.

0 komentarze: